1 Ի սկզբանե շինարարության գաղափարը խելահեղ պատանեկության հետ էր համեմատվում, եւ իրոք, սա երկաթգծերի ողջ պատմության ամենախիզախ որոշումն էր
2 Ամեն ինչ սկսվեց 1867 թ., երբ երկրի արեւելյան մարզերը միավորվեցին կոնֆեդերացիայի: Նրանցից արեւմուտք անծայրածիր պրերիաներ էին եւ չուսումնասիրված լեռներ: Նրանց հետեւում Խաղաղօվկիանոսյան ափը, որտեղ գտնվում էր Բրիտանական Կոլումբիան, որի իշխանությունները երկար ժամանակ տատանվում էին, որ երկրին միանալ ԱՄՆ թե Կանադային:
3 1881 թ. Ուիլյամ Վան Հորնի ղեկավարությամբ սկսվեցին շինարարական աշխատանքները, հոլանդական ծագումով ամերիկացի: Դեպի պրերիան արագորեն ճանապարհ գցվեց, ընդամենը 15 ամսում: Վիննիպեգից մատակարարող բազայից դեպի արեւմուտք շինմոնտաժային գնացքներ էին շարժվում, ընդ որում յուրաքանչյուրը բեռնված մեկ մղոն նոր ճանապարհի համար նախատեսվող շինանյութով
4 Կանադական Խաղաղօվկիանոսյան երկաթգծի շինարարությունը ինժեներական գործի մեծ ձեռք բերում է: Իրացման նոր հսկայական տարածություններ հայտնվեցին: Ժայռոտ լեռներ, նաեւ այն փաստը, որ ճանապարհը իր արեւմուտք շարժվելով իր հետէր տանում քաղաքակրթությունը, — այդ ամբողջը, ռոմանտիզմով լի դարաշրջան էր
5 Գնացքների ճանապարհով կան թունելներ, ուղանցքներ, երկար կամուրջներ
6 Երկկողմանի երթեւեկության կամուրջը գցված է Հուդզոն գետի վրա , Մոնռեալ քաղաքի մոտ: Երկարությունը – 1115 մետր: Ջրի մակարդակց առավելագույն բարձրությունը – 17 մետր: Կամուրջի կառուցվածքը պողպատյա է գցված քարե հիմքերի վրա: Գործում է 1912 թվականից.
7 Լեթբրիջյան ուղանցքը Բելլի գետի վրայով Ալբերտ մարզում: Երկարությունը – 1624 մետր է: Կազմված է 67 թռիչքներից պողպատյա հիմքի վրա: ջրից ամենամեծ առավելագույն բարձրությունը – 90,7 մետր:
8 Կանադական Խաղաղօվկիանոսյան երկաթգծի համակարգի երկարությունը Կանադայի անմիջական տարածքով – 27 340 կմ է
Հղումը http://blog.lurerarm.asia/ պարտադիր է Պատրաստվել է Աշխարհի շուրջ













Комментариев нет:
Отправить комментарий
Ավելացնել մեկնաբանություն